Викладацький колектив

АНДРІЙЧУК Олеся Василівна

Заступник директора з навчально-виховної роботи, викладач циклової комісії гуманітарних та суспільно-економічних дисциплін

На мою думку, людина повинна бути самостійною, вольовою та сильною, вміти вирішувати різноманітні життєві задачі та сприймати непрості життєві ситуації як майбутній досвід та вміти робити конструктивні висновки. У студентах намагаюся виховувати організованість, відповідальність, вміння працювати як самостійно, так і в колективі. Подобається мені, коли молоді люди отримують користь та задоволення не лише від навчання, але й від святкових та виховних заходів, які ми разом із ними й організовуємо.

АНДРІЇШИНА Світлана Юріївна

Викладач циклової комісії видавничої справи та редагування, журналіст

Гадаю, викладач повинен мотивувати студента стати кращим і постійно відкривати для себе щось нове. Найкращими словами-мотивацією вважаю вислів американського президента Теодора Рузвельта: “Роби те, що можеш, з тим, що маєш, там, де ти є”. Завдання викладача – навчити студентів повірити в себе, бо саме з цього моменту починається успіх. Для мене справжній студент – той, хто вміє вчитися, навіть займаючись іншими речами. Хтозна, де можуть знадобитися ідеї, прочитані у вчорашній художній книжці.

ГЕРБІШ (ШЕВЧЕНКО) Надія Тарасівна

Викладач циклової комісії видавничої справи та редагування, письменниця, перекладачка, фотографиня, журналістка. Член НСЖУ. Переможниця всеукраїнських та європейських конкурсів, авторка кількох бестселерів

Головним завданням у педагогічній діяльності вважаю надихнути, мотивувати, підбадьорити студентів. Намагаюся ділитися практичним досвідом, спонукати до пошуку нових, нетипових рішень. Для мене важливі живе спілкування й розуміння матеріалу студентами. Практика питань-відповідей допомагає підштовхнути майбутніх видавців і редакторів (а також письменників, піар-менеджерів, літературознавців, журналістів – на щастя, обрана студентами спеціальність не обмежує подальшу професійну долю вузькими рамками) шукати й здобувати знання самостійно, а за практичною порадою звернутися до викладача. У свою чергу намагаюся показати нові напрямки й викладати теоретичний матеріал, підкріплюючи його «живими» прикладами.
Українська письменниця Жінка року

КАПУСТИНСЬКИЙ Михайло Іванович

Викладач циклової комісії дизайну, відомий у нашому краї архітектор

Кожен сам будує свій будинок знань. Та яким він не був би, без чітких розрахунків, без проектування споруда не встоїть! Моє завдання – навчити студентів самостійності та відповідальності, розвивати логічне мислення, дати знання, що стануть міцним фундаментом на все життя!

 

 

ЛУЦИК Вікторія Ярославівна

Викладач, психолог

Вважаю, що, для успішного засвоєння студентом знань,викладач повинен бути вимогливим тапринциповим. Потрібно вміти так заохотити та стимулювати до вивчення предмету, щоб навіть не надто наполегливий у навчанні студент не дозволяв собі прийти на пару, не підготувавши потрібний матеріал. Внутрішня самодисципліна, відповідальність та чесність повинні доповнюватися довершеністю зовнішнього образу, що має включати в себе культуру поведінки викладача, хорошим володінням предмета, який викладає, вмінням працювати як з цілою аудиторією, так і з окремим студентом. І тільки тоді учитель може стати зразком професіоналізму та прикладом наслідування для молодих людей.

 

СЕМЧИШИН Ліана Володимирівна

Заступник директора з начально-методичної роботи, викладач циклової комісії діловодства

Моїм життєвим гаслом та принципом, яким я керуюся у своїй педагогічній діяльності та житті, є постійний саморозвиток та удосконалення, визначення пріоритетів та правильне планування кроків, які приводять до досягнення цілей. Завжди раджу студентам частіше ставити собі запитання чого саме вони хочуть від життя, що їм подобається по-справжньому, тоді й можна буде визначитися із життєвою перспективою та втілювати в життя мрії і бажання, які робитимуть життя наповненим, гармонійним та повноцінним, розкриватимуть потенціал людини та робитимуть її цілісною особистістю.

СКОРОБОГАТА Ірина Олегівна

Викладач циклової комісії гуманітарних та суспільно-економічних дисциплін

У сферу моїх інтересів входить фізична культура, медицина, фотографія. Люблю смачну їжу, фільми та книги, які запам’ятовуються, цікавих людей, бачити результат своєї роботи, відчуття емоційної наповненості, здоров’я та сили у тілі. На даному етапі мого життя моїм життєвим гаслом є слова Вольтера: “Робити те, що приносить задоволення – ось що означає бути вільним”. У співпраці зі студентами хочеться приносити їм радість та приємність від засвоєння предмета та від процесу навчання загалом, допомогти визначитися зі своїми життєвими цілями, зрозуміти, чого хочуть від життя, та вміти використовувати набуті знання та навички під час навчання на практиці))

СОКОЛ Зінаїда Степанівна

Кандидат філософських наук

Якщо чомусь і варто присвячувати частину свого життя, так це науці: дослідженню явищ, законів, процесів, встановленню зв’язків між уже відомими фактами, відкриттю нових понять та систем. Робота з літературою розвиває уміння концентруватися, опрацювання зібраного матеріалу – здатність до аналізу та синтезу інформації, участь у конференціях – ораторські здібності.
Спонукаю студентів займатися науковою роботою, писати статті, проводити дослідження, їздити на конференції, друкуватися у збірниках – все це різносторонньо розвиває людину, допомагає їй знайти друзів-однодумців, подорожувати, підвищити свою самооцінку.

СОРОКА Ольга Василівна

Голова циклової комісії видавничої справи та редагування

Людяність, порядність, чесність – риси, які в першу чергу потрібно виховувати в молодих людях. І робити це потрібно власним прикладом: просто усміхнувшись, привітатися до колеги чи студента, приділити кожному необхідний час, щиро вникнути в те, про що говорить людина – і на душі в обох стане затишніше.
У роботі намагаюся бути уважною та ретельною, цього навчаю і студентів. Адже найкращий працівник – це совісна, порядна та серйозна людина.

 

СОКУЛЬСЬКИЙ Ярослав Миколайович

Викладач циклової комісії дизайну, занний на Тернопіллі архітектор

Протягом життя я працював із багатьма людьми на різних посадах. Завдяки цьому досвіду сформував для себе кілька основних правил, якими неодноразово ділився і зі студентами. Будь-які труднощі потрібно зустрічати з усмішкою.
Якщо людина просить про допомогу і ти маєш можливість допомогти, то зроби це. Якщо пообіцяв – то виконай, якщо відразу бачиш, що не зможеш дотримати слова, – то не обіцяй.
У викладацькій справі намагаюся, щоб студенти отримували на парах знання з предмету, розуміння поняття кваліфікованого спеціаліста і, звичайно, хороший настрій та оптимістичний погляд на світ.

ТВАРДОВСЬКА Оксана Анатоліївна

Методист навчальної частини

Вважаю, що студентів треба готувати до дорослого життя: вчити їх самостійно думати, аргументувати свою точку зору, доводити власну правоту. Як на мене, головне в житті – відчувати свою значимість і впевненість у завтрашньому дні! Завжди кажу студентам, що головне – пробудити свій творчий потенціал. Разом із тим, необхідно щодня розвивати увагу, фантазію, відчуття прекрасного, тренувати пам’ять.

ФУКСА Анна Михайлівна

Викладач циклової комісії гуманітарних та суспільно-економічних дисциплін

На мою думку, особистість повинна бути багатогранною та різносторонньо розвиненою. В ідеалі людина поєднує в собі не одну діяльність та захоплення. У своїй викладацькій діяльності намагаюся розвивати у студентах бажання всестороннього розвитку, вміння організовувати себе та свій час таким чином, щоб мати можливість реалізовувати всі свої задуми та плани.

 

ЧЕПІЛЬ Данило Васильович

Голова циклової комісії дизайну, професійний архітектор із величезним стажем. Він є автором і співавтором пам’ятників І. Франку, митрополиту В. Липківському, загиблим воїнам-афганцям, жертвам Чорнобильської катастрофи, церкви св. Володимира та Ольги (всі – Тернопіль), О. Смакулі (с. Добриводи, Збаразький р-н), М. Михайлевичу (с. Чернелів-Руський, Тернопільський р-н), Зарваницького духовного центру, 14-метрового пам’ятника Незалежності України на Театральному майдані та багатьох інших. За проект духовної святині у Зарваниці пан Данило удостоєний Державної премії.

Колись мій дідусь казав: “Данилко, будь терплячим у житті”. Витримка та поступовість, які я намагаюся виховувати у собі, допомагали мені не раз. В роботі, спілкуванні з людьми, як каже моя дружина, добра поміркованість та уміння порахувати подумки до 10, якщо хочещ сказати чи зробити щось згаряча. Так ось і студенту хочу передати таку свою життєву мудрість, вивірену роками: “До усілякої справи підходь з головою. Будь відповідальним, надійним, умій обирати гідних друзів, берися до справи із завзяттям та завершуй початі завдання, тоді обов’язково прийде професійний та особистий успіх”.