Журналістика

Спеціальність 061 “Журналістика”

Ви хочете зробити кар’єру журналіста на телебаченні?

Ви хочете навчитися створювати відео-контент в інтернеті?

Ви хочете створити свій канал на You Tube?

Ви хочете бути професійним редактором в команді інтернет-проекту?

Журналіст – людина, яка подає інформацію про події. Що ховається за цими короткими словами? Насамперед це особливі риси характеру: відповідальність, акуратність, зацікавленість.

 

 

 

 

 

Професіоналізм в журналістиці починається з вміння готувати матеріали завжди якісно.
Вміти знайти інформацію, яка буде корисна і цікава глядачам, побачити факти з яких може скластися потенційний матеріал, вловити зв’язок між різними на перший погляд  даними, які насправді є частиною одного цілого. Крім цього журналіст повинен мати хорошу освіту: грамотність, знання рідної мови, літератури, мистецтва, економіки, політики, психології.  Звичайно, журналіст не може глибоко розбиратися в усіх аспектах життя, але він зобов’язаний знайти компетентні джерела, які допоможуть йому правильно вирішити поставлену проблему.   Журналіст повинен вміти структурувати інтерв’ю, відбирати новини, героїв, вміти монтувати, озвучувати і багато іншого. Через розвиток техніки професія журналіста стає багатогранною – зйомка на айфон або цифрову камеру, монтаж на ноутбуці, презентація в інтернеті на своєму каналі.  Журналіст завжди в центрі подій, кожен день зустрічає нових людей  і має можливість розповісти про це мільйонам.

 

 

 

 

 

Це не просто, а дуже цікаво.

Пресова журналістика                         Телевізійна журналістика

  • редактор книжкового видавництва;
  • випусковий редактор радіомовлення і телебачення;
  • редактор рекламної агенції;
  • редактор інтернет-видання;
  • редактор відділу ЗМІ;
  • редактор-оператор комп’ютерної верстки

Сертифікати ЗНО:

  1. Українська мова та література;
  2. Творчий конкурс
ВЕРСТАЛЬНИК ПОЛІГРАФІЇ

Верстка — це складання сторінок книги, газети, журналу з набраних рядків, заголовків, ілюстрацій. Це складання відбувається відповідно до заздалегідь затвердженого макета (схеми) видання і є складовою частиною друкарського процесу.

У найпростішому випадку верстка — це підготовка тексту до друку. Звичайно, може здатися, що цим здатний займатися кожен, але є область людської діяльності, де необхідні саме фахівці-верстальники. Ця область — поліграфія, або випуск друкованої продукції.
Детальніше…

РЕДАКТОР САЙТУ: З ГОЛОВОЮ В ІНТЕРНЕТ

В інтернеті є все, що може зацікавити і легко можна знайти відповіді практично на всі питання. А за тим, щоб інформація на web-сторінках була актуальною, цікавою і легко читалась, стежить редактор сайту.

Фронт робіт у редактора в інтернеті сьогодні надзвичайно широкий. Варіант перший — влаштуватися в один із численних інтернет-магазинів. Інтернет-торгівля не вимагає оренди торгових приміщень, великої кількості продавців-консультантів і при грамотному підході до розкручування, оформлення і наповнення сайту може принести хороший дохід. Редактори тут незамінні — вони можуть розмістити на сторінці максимум корисної інформації, структурувати її, подати просто і зрозуміло.
Детальніше…

РОБОТА КОПІРАЙТЕРА — ОСНОВА РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇї

Копірайтер — одна з відносно нових для України професій, хоча її популярність велика, адже робота копірайтера стоїть за кожною торговою маркою, слоганом, рекламним роликом.

Назва професії «копірайтер» походить від англійських слів copy (в одному зі значень — текст рекламного оголошення) і write (писати), що дійсно відповідає обов’язкам копірайтера, які полягають у написанні текстів рекламного характеру: від назви рекламованого продукту і слогану до цілої статті або сценарію ролика. Мета спеціаліста — повідомити яскравою та зрозумілою мовою інформацію в заданому форматі про переваги рекламованого товару або послуги.
Детальніше…

СФЕРА ДІЯЛЬНОСТІ ГРАФІЧНИХ ДИЗАЙНЕРІВ

Поле діяльності графічних дизайнерів — сторінки книг, газет і журналів, web-сайти, інтерактивні комп’ютерні програми. Графічні дизайнери розробляють шрифти, макети журнальних сторінок, рекламні модулі, оформлюють вітрини.

Існує думка, що web-дизайну далеко до поліграфії, яка вважається вищим професійним пілотажем. Однак сайти майстрів разюче відрізняються від домашніх сторінок звичайних користувачів.
Щоб сайти були не просто набором текстів і фотографій, а справжнім витвором дизайнерського мистецтва, необхідно вивчити спеціальні мови програмування, такі як Perl, JavaScript, php та ін., уміти працювати з Photoshop’ом, розумітися в текстових кодуваннях, знати мови розмітки (HTML і XML), а також способи представлення графіки (векторні і растрові формати).
Детальніше…

ДИЗАЙНЕРИ ПО РЕКЛАМІі: ТВОРЧІСТЬ НА ЗАМОВЛЕННЯ

Дизайн у рекламі — це листівки, буклети, плакати. Творчість у жорстких рамках: тему і завдання диктує маркетолог, терміни — клієнт. І необхідно створити геніальний образотворчий шедевр, щоб виділитися, привернути увагу і продати товар.

Як виробити рекламне мислення
Як правило, робота дизайнера, дизайнера–верстальника на ринку праці оцінюється приблизно в $ 500-600. Якщо ж людина, що працює у сфері графічного дизайну, знає весь ланцюжок від виконання замовлення до виходу готового продукту з друку — макетування, верстку, технологічні процеси друку, корекцію кольору, — то її зарплата може вже складати чотиризначне число. Такого фахівця вигідно приймати на роботу. Але! Подібні умільці — велика рідкість.
Детальніше…

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ „ВИДАВНИЧА СПРАВА ТА РЕДАГУВАННЯ”:
данина моді чи потреба часу? 
Останнім часом у вищих навчальних закладах нашої держави збільшується попит на спеціальність “Видавнича справа та редагування”.  Якщо донедавна фахівців цього напрямку готували лише в Українській академії друкарства (Львів), на поліграфічному факультеті Київської політехніки, то нині таких вузів уже більше десяти. Це, зокрема, Київський, Дніпропетровський, Одеський, Східноукраїнський, Черкаський, Чернівецький університети, Відкритий міжнародний університет розвитку людини “Україна”, Університет культури та мистецтв. Про свої наміри відкрити таку спеціальність заявили також університети у Сумах, Луцьку, Ніжині, Донецьку, Рівному, Запоріжжі.
Детальніше…