Інформаційна, бібліотечна та архівна справа

   

Спеціальність 029 “Інформаційна, бібліотечна та архівна справа”

Документування управлінської діяльності
Документування юридичної та кадрової діяльності
Кадровий менеджмент

  • діловод;
  • завідувач канцелярії;
  • інспектор по кадрах;
  • секретар керівника.

Сертифікати ЗНО:

  1. Українська мова та література;
  2. Математика або Історія України або Географія
6 міфів про секретарів

Секретар — у буквальному сенсі права рука шефа, без якої він відчуває себе безпорадним. Адже тільки секретар точно знає, де що лежить, коли і на яку зустріч сьогодні потрібно їхати і хто коли дзвонив.
Кажуть, що секретар цінується на вагу золота. Це твердження вірне, з однією тільки поправкою: хороший секретар цінується на вагу золота. Це співробітник, який приходить на роботу раніше від керівника, йде з роботи пізніше від нього, обізнаний про те, які процеси (у тому числі і приховані) відбуваються в колективі, і вміє ними керувати. Хороший секретар прекрасно вивчив характер і всі звички керівника. Хороший секретар знає, коли потрібно сказати своє вагоме слово, а в яких випадках варто промовчати, як правильно (згідно з діловим етикетом) прийняти гостей і багато-багато іншого.
Докладніше…

Секретар — така багатогранна професія

Секретарі будуть потрібні завжди — принаймні, поки створюються нові компанії і розширюються діючі.
Навіть у цій області існує спеціалізація, яка визначає основні обов’язки секретарів. Обов’язки секретаря, як правило, залежать від розмірів компанії, напрямку та сфери діяльності, і навіть змісту, який вкладає керівник фірми у функції «своєї правої руки». Саме тому дуже часто під вакансією звичайного секретаря може «ховатися» посада помічника директора або секретаря–референта. При працевлаштуванні важливо врахувати, що коло обов’язків, як правило, формує керівник. Однак, існують спеціалізації, які визначають основні функціональні обов’язки.
Детальніше…

Офіс–менеджер: можливості кар’єрного росту

Дуже важливо якісно виконувати професійні обов’язки на посаді офіс–менеджера, навіть якщо і бачите можливості для реалізації свого потенціалу на більш високих посадах.
Одне з питань, яке часто можна почути на співбесіді: ким ви бачите себе через 5 (10) років. Відповідь на це питання допомагає роботодавцю зрозуміти, чи планує кандидат на вакансію надовго залишатися в компанії (бачу себе кваліфікованим фахівцем, потрібним компанії) або ж сприймає посаду як стартову сходинку (хочу набратися досвіду і відкрити свою справу — іноді відповідають і так). А якщо і хотів би залишитися, то в якості кого, які амбіції і кар’єрні устремління здобувача. Адже, якщо він навчиться всім премудростям роботи і піде в той момент, коли стане незамінним, — це буде цілою трагедією для компанії.
Детальніше…

Професія офіс–менеджер
Професія «офіс-менеджер» з’явилася порівняно недавно. Раніше людей такої професії називали «адміністратор», але зі зміною бізнесу в Україні спеціальність офіс-менеджера набула нових рис. Часто офіс-менеджерів плутають із секретарем, менеджером з персоналу та адміністратором. Частково офіс-менеджер виконує і ті, й інші функції, але лише частково. Офіс-менеджер — фахівець, що займається управлінням усіма офісними службами, координацією їх роботи, постачанням офісу необхідними витратними матеріалами. Підпорядковується безпосередньо генеральному директору або заступнику директора з персоналу, іноді — керівнику відділу з персоналу.
Детальніше…