Бути графічним дизайнером

Тандем творчості і логіки – основа графічного дизайну. Уже неможливо уявити собі життєвий простір без його атрибутів. Нас оточують вивіски, банери, плакати, реклами, користуємось візитівками, титульними реквізитами, логотипами, емблемами, фірмовими знаками…    Це – продукти графічного дизайну, які допомагають нам в житті знайти те, що потрібно, або повідомити про свою діяльність, джерела сировини і ринки збуту. Водночас прикрашують наш побут, інтригують уяву, наповнюють сьогодення змістом і яскравістю.
Графічний дизайнер – це особливий художник, який виконує водночас кілька складних і важливих завдань: виразне і естетичне оформлення, логічність і точність висловів в інформаційних написах, створення відповідного стилю, форми, ідентичності, шрифту, колірної гами.
Найбільш затребувана його діяльність у сфері створення неповторного фірмового обличчя, айдентики компанії.
Дуже потрібна робота графічного дизайнера в галузі поліграфії: створювати макети рекламної поліграфічної продукції (прайс-листки, календарі, буклети), займатися дизайном упаковки, сувенірної продукції, а також виконувати макети книг і журналів, художньо оформляти їх.
Щоб стати графічним дизайнером, треба освоїти основи живопису і малюнка, колористики (використання кольору) і композиції, види і жанри графіки і графічних технік, роботи зі шрифтами, типографіку, оволодіти професійними програмами для графічного дизайну – InDesign, Photoshop, Illustrator, CorelDraw.