Професійна етика

Мета вивчення дисципліни – засвоєння студентами основних етичних концепцій, понять, методів гуманістичної та власне професійної етики фахівця, отримання вмінь їх самостійно застосовувати в безпосередній практичній діяльності,а також набуття навичок, орієнтації у вирішенні складних моральних проблем, етичних професійних дилем.

Завдання вивчення дисципліни.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Професійна етика» є:

систематизація загальних та спеціальних знань студентів щодо майбутньої професійної діяльності та формування професійної культури;

всебічне сприяння розвитку у студентів етичногомислення, оволодіння базовими теоретичними знаннями та навичками практичної поведінки в професійному середовищі;

формування у студентів позитивної моральної свідомості,активної громадської позиції;

усвідомлення студентаминезаперечної цінності прав та свобод людини і громадянина;

сприяння осягненню ціннісних еталонів та моральної досконалості регулятивів професійної діяльності;

формування готовності до розв’язання професійних завдань;

сприяння зростанню професійної майстерності майбутніх фахівців.

Завдання лекційних занять.

Глибоке та ґрун­товне вивчення та засвоєння основних теоретичних засад дисципліни:

основні концепції і теоретичні положення етики;

співвідношення понять професійна етика та професійна мораль;

основні принципи професійної етики;

діалектичний зв’язок між категоріями етики і їх вплив на формування професійної культури фахівця;

сучасні вимоги до фахівця, його основний моральний обов’язок;

моделі прийняття етичного управлінського рішення;

правила ведення ділової комунікації і ділового етикету.

формування у студентів цілісної системи теоретичних знань з курсу «Професійна етика».

Завдання семінарських занять.

формувати у студентів вміння знаходити зв’язок між теоретичним сприйняттям категорій етики і їх практичною реалізацією в явищах і вчинках;

реалізовувати знання про норми професійної моралі і моральні якості людини в практичному контексті;

пояснюватисенсморальнихявищ, щовиникають в процесіділової практики;

співвідносити моральні параметри у практичній діяльності;

критично оцінювати власну позицію щодо розуміння справедливості, відповідальності, закону, професійної честі;

розробляти заходи щодо створення моральної атмосфери задля персоналу;

виховувати в собі стійке неприйняття аморальної альтернативи в будь-якій ситуації;

знаходити компроміс між моральними нормами і правилами і законодавством.