Рекламні технології в дизайні

Метою курсу є набуття студентами знань про роль і місце дизайнера у створенні рекламного продукту, про сутність дизайну в рекламі і рекламної функції в дизайн – об’єктах, та набуття студентами практичних навичок втілення отриманих знань в проектні рішення.

Завдання курсу:

– формування уявлення про структурну модель рекламної діяльності;

– аналіз фірмового стилю та його місця в створенні реклами;

– вивчення найбільш актуальних засобів реклами в деяких сферах діяльності;

– набуття навичок практичного застосування набутих знань у фаховій діяльності;

– відпрацювання навичок самостійного формулювання та вирішення творчих задач.

В результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:

– основні поняття структурної моделі рекламної діяльності;

– передумови формування рекламної діяльності;

– особливості дизайн-ергономічного забезпечення рекламної діяльності;

– особливості роботи творчих колективів щодо створення рекламного продукту;

– основні стилі, носії та діючі особи в рекламному бізнесі.

В результаті вивчення дисципліни студент повинен вміти:

– застосовувати методи дизайну і ергономіки в створенні рекламного продукту;

– враховувати психологічні та психофізіологічні фактори в дизайні реклами;

– забезпечувати високий рівень практичних дизайнерських рішень;

– самостійно опрацьовувати навчальну літературу.