Метою курсу є набуття студентами знань про роль і місце дизайнера у створенні рекламного продукту, про сутність дизайну в рекламі і рекламної функції в дизайн – об’єктах, та набуття студентами практичних навичок втілення отриманих знань в проектні рішення.
Завдання курсу:
– формування уявлення про структурну модель рекламної діяльності;
– аналіз фірмового стилю та його місця в створенні реклами;
– вивчення найбільш актуальних засобів реклами в деяких сферах діяльності;
– набуття навичок практичного застосування набутих знань у фаховій діяльності;
– відпрацювання навичок самостійного формулювання та вирішення творчих задач.
В результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:
– основні поняття структурної моделі рекламної діяльності;
– передумови формування рекламної діяльності;
– особливості дизайн-ергономічного забезпечення рекламної діяльності;
– особливості роботи творчих колективів щодо створення рекламного продукту;
– основні стилі, носії та діючі особи в рекламному бізнесі.
В результаті вивчення дисципліни студент повинен вміти:
– застосовувати методи дизайну і ергономіки в створенні рекламного продукту;
– враховувати психологічні та психофізіологічні фактори в дизайні реклами;
– забезпечувати високий рівень практичних дизайнерських рішень;
– самостійно опрацьовувати навчальну літературу.